František Bělohlávek: 20 typů lidí – jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat

František Bělohlávek: 20 typů lidí – jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat

od 89 Kč
Jak efektivně komunikovat s intrikánem, detailistou či plachým člověkem? Jak poznat neschopného, fantastu či ukřivděného? Jaké mají silné stránky? Jaké problémy způsobuje arogantní typ či byrokrat? Jak reagovat na jejich tvrzení? Publikace je určena zejména vedoucím pracovníkům, ale ocení ji všichni ti, kteří chtějí úspěšněji zvládat komunikaci a jednání s jinými lidmi. Druhé vydání oblíbené knížky přibližuje pět nových typů: stoupence,…
Dobre-knihy.cz
Skladem
Skladem
185 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: František Bělohlávek: 20 typů lidí – jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat
Výrobce: Grada
Minimální cena: 89 Kč
Maximální cena: 239 Kč
Ušetříte až: 150 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Jak efektivně komunikovat s intrikánem, detailistou či plachým člověkem? Jak poznat neschopného, fantastu či ukřivděného? Jaké mají silné stránky? Jaké problémy způsobuje arogantní typ či byrokrat? Jak reagovat na jejich tvrzení? Publikace je určena zejména vedoucím pracovníkům, ale ocení ji všichni ti, kteří chtějí úspěšněji zvládat komunikaci a jednání s jinými lidmi. Druhé vydání oblíbené knížky přibližuje pět nových typů: stoupence, negativistu, rozhodného, popletu a váhavého. U všech dvaceti typů lidí najdeme nejen rady pro nadřízené či kolegy dotyčného člověka, ale nově také vybrané postupy či techniky, které pomohou jemu osobně zvládat své slabé stránky. V úvodním testu zjistíte, jakým typem či kombinací typů je určitý člověk, poté se dozvíte, jak se daný typ člověka projevuje, jaké jsou jeho silné stránky, či naopak jaké problémy způsobuje, a jak s ním s úspěchem jednat, vést ho a motivovat. Čtivý text doplňují fotografie zachycující jednotlivé typy. O autorovi PhDr. František Bělohlávek, Ph.D. Vystudoval psychologii práce a pedagogickou psychologii na Univerzitě Palackého v Olomouci, postgraduálně pak matematické metody analýzy dat na Univerzitě Karlově v Praze a sociologii práce na University of York (Velká Británie).Řadu let pracoval jako podnikový psycholog a později jako manažer ve velké stavební firmě. Působil jako vysokoškolský pedagog na UP (psychologie práce, organizační chování) a ve studiu MBA (BBS). Absolvoval řadu manažerských programů ve Velké Británii a v Irsku, zaměřených na management a lidské zdroje. Od roku 1993 se zabývá konzultační a trenérskou činností v oblasti manažerských a komunikačních dovedností a psychologické diagnostiky v konzultační firmě Traicon. Je členem Chartered Institute for Personnel and Development (Londýn) a European Association of Work and Organizational Psychology (Brusel). Byl vedoucím česko-britsko-francouzského týmu projektu PHARE a NVF Rozvoj manažerů a lidských zdrojů v českých stavebních firmách (2000) a čle nem týmu, který zpracovával Strategii lidských zdrojů ČR (2000).Je autorem knih Osobní kariéra (1994), Organizační chování (1996), Jak vést a řídit lidi (2000, 2002, 2003, 2005), Desatero manažera (2003), Jak vést svůj tým (2008), Jak vést a motivovat lidi (2008), Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky (2009), 15 typů lidí (2010). Je spoluautorem knihy Management (2001, 2007). Z obsahu O autorovi7 Úvod 9 Část první: Proč jsou lidé různí a jak k nim máme přistupovat 1.Rozdíly v chování lidí 13 2.Jak s lidmi komunikovat a jak je přesvědčovat17 3.Nástroje osobního rozvoje a motivování 19 4.Můžeme si něčím pomoci sami? 23 Část druhá: Stanovení problémového typu 25 Část třetí: Typy problémových lidí 1. Specialista 35 2. Nepostradatelný 41 3. Přátelský 47 4. Plachý 53 5. Arogantní 59 6. Pohodový 65 7. Intrikán 71 8. Impulzivní 77 9. Perfekcionista 83 10.Lehkomyslný 89 11.Nepružný (byrokrat) 95 12.Fantasta (snílek) 101 13.Neschopný a snaživý 107 14.Schopný a náročný 113 15.Hochštapler 119

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.