Petr Hora Hořejš: Toulky českou minulostí 12.

Petr Hora Hořejš: Toulky českou minulostí 12.

od 276 Kč
Publikace: Toulky českou minulostí 12 - Malý panteon velkých Čechů z přelomu 19. a 20. století - Petr Hora. 12. díl oblíbeného historického cyklu Petra Hory-Hořejše je portrétní galerií největších českých osobností z časů před 1. světovou válkou. Čtenář v ní najde životní příběhy a portréty řady vynikajících skladatelů v čele s Leošem Janáčkem, malířů (mj. Antonín Slavíček a Jiří Mucha), vědců a lékařů (zejména Josefa Thomayera), ale také mužů…
Restorio.cz
Za dopravu 99 Kč Skladem
Za dopravu 99 Kč Skladem
276 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Petr Hora Hořejš: Toulky českou minulostí 12.
Minimální cena: 276 Kč
Maximální cena: 419 Kč
Ušetříte až: 143 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Toulky českou minulostí 12 - Malý panteon velkých Čechů z přelomu 19. a 20. století - Petr Hora. 12. díl oblíbeného historického cyklu Petra Hory-Hořejše je portrétní galerií největších českých osobností z časů před 1. světovou válkou. Čtenář v ní najde životní příběhy a portréty řady vynikajících skladatelů v čele s Leošem Janáčkem, malířů (mj. Antonín Slavíček a Jiří Mucha), vědců a lékařů (zejména Josefa Thomayera), ale také mužů ze světa podnikání (Tomáš Baťa, Laurin a Klement). Český panteon osobností není slovníkovým souborem, nýbrž literárním vyprávěním, které si zachovává plnou faktografickou a informační hodnotu. Toulky jsou ilustrovány více než 500 historickými fotografiemi a dokumenty. Publikace: Toulky českou minulostí 12 - Malý panteon velkých Čechů z přelomu 19. a 20. století - Petr Hora. Malý panteon velkých Čechů z přelomu 19. a 20. století - VIA FACTI - Jazyk: CZ - 224 str. - ISBN: 978-80-904103-1-2 - Kniha

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.