A6M Zero EPP 1400mm ARF (el. zatahovací podvozek)
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Mitsubishi A6M Zero je přímo synonymem japonského stíhacího letectva druhé světové války. Vynikal vysokou rychlostí, naprosto nedostižnou obratností a stoupavostí, měl silnou výzbroj a obrovský dolet - takže na počátky války zcela deklasoval nezkušené spojenecké protivníky. Jakmile se mu ale do cesty postavili lépe vycvičení piloti v kabinách Hellcatů a Corsairů, rychle vyšly najevo jeho slabiny - malá odolnost lehké konstrukce, chybějící pancéřování kabiny a samosvorné obaly palivových nádrží. Přes průběžnou modernizaci se Zera stala od druhé poloviny roku 1943 lovnou zvěří...Naše nové Zero zhotovené z téměř nerozbitného extrudovaného pěnového polypropylenu (EPP) zase o kus posouvá hranice možností této technologie. Na 1400 mm EPP modely jste si již asi stačili zvyknout - ale množství maketových detailů (včetně funkčních pozičních světel) a celkově realistické provedení se zatahovacím podvozkem a vztlakovými klapkami - to je, panečku, věc! Velké rozměry, atraktivní vzhled "warbirdu" a dobré letové vlastnosti předurčují EPP Zerou do role výborné rekreační stíhačky okořeněné mírnou dávkou válečnického adrenalinu pro pilota, který spolehlivě zvládá létání s rychlejším modelem s křidélky...Trup modelu z pěnového EPP s je dodáván s namontovaným střídavým motorem s rotačním pláštěm (C4250-580, výkonově někde mezi AXI 2826 a 4120), s osazeným 65 A střídavým regulátorem s výkonným spínaným stabilizátorem napájení SBEC a servy směrovky a výškovky. Snadný přístup k palubní elektronice a pohonnému akumulátoru zaručuje odnímatelný překryt kabiny s magnetickým zámkem. S modelem je dodáván maketový kužel a čtyřlistá vrtule cca 13x9".Pro model budete potřebovat Li-poly čtyřčlánky aspoň 2600 mAh se zatížitelností 25C, ale "uveze" i větší čtyřčlánky 3000-3300 mAh, s nimiž se doba letu náležitě prodlouží. Ocasní plochy z EPP se lepí na pevno k trupu, ovládány jsou servy uloženými v prostoru kabiny pomocí drátových táhel. Křídlo rovněž z pěnového EPP s polosouměrným profilem je dvoudílné, spojované trubkovou uhlíkovou spojkou. K trupu se upevňuje zespodu 4 šrouby. Křidélka i odštěpné vztlakové klapky jsou ovládány vždy dvěma servy uloženými v křídle. Před připojením táhel doporučujeme kormidla "rozpohybovat" opakovaným opatrným vychylováním nahoru a dolů resp. vlevo a vpravo. Podvozek je elektrický zatahovací s plastovými kryty, ostruha je otočná, spřažená s ovládáním směrovky. K ovládání modelu budete potřebovat přinejmenším sedmikanálovou RC soupravu. Při zapojování přijímače se řiďte návodem k obsluze vaší RC soupravy. Ovládána jsou křidélka, klapky, směrovka, výškovka a otáčky motoru.ARF stavebnice obsahuje: téměř hotový model se střídavým motorem, čtyřlistou vrtulí s kuželem, regulátorem otáček, 6 servy, elektrickým zatahovacím podvozkem, sadu příslušenství, obrázkový návod popisující montáž i létání s modelem.UpozorněníDle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronůRozpě