Dětská otorinolaryngologie - Ivo Šlapák, Milan Urík

od 418 Kč
Autoři knihy předkládají čtenářům přehledně seřazené aktuálníinformace, poznatky i zkušenosti týkající se chorob a vývojovýchvad v oblasti ucha, nosu a paranazálních dutin, hltanu, hrtanu aměkkých tkání krku a rovněž poruch hlasu i řeči, a to jak z hlediskajejich etiopatogeneze, diagnostiky a diferenciální diagnostiky, tak imoderních léčebných postupů. Publikace rovněž zachycujedynamický vývoj současných možností diagnostiky a korekceporuch…
Eshop.knihydobrovsky.cz
Skladem
560 Kč
Skladem
560 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Dětská otorinolaryngologie - Ivo Šlapák, Milan Urík
Minimální cena: 418 Kč
Maximální cena: 560 Kč
Ušetříte až: 142 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Autoři knihy předkládají čtenářům přehledně seřazené aktuální

informace, poznatky i zkušenosti týkající se chorob a vývojových

vad v oblasti ucha, nosu a paranazálních dutin, hltanu, hrtanu a

měkkých tkání krku a rovněž poruch hlasu i řeči, a to jak z hlediska

jejich etiopatogeneze, diagnostiky a diferenciální diagnostiky, tak i

moderních léčebných postupů. Publikace rovněž zachycuje

dynamický vývoj současných možností diagnostiky a korekce

poruch sluchu. Prezentovány jsou zejména nejnovější

audioimplantáty, které byly uvedeny do medicínské praxe v

posledním roce. Díky nim se výrazně změnila prognóza rozvoje

dětských pacientů s těžkou vadou či úplnou ztrátou sluchu a zvýšila

se jak jejich kvalita života, tak i možnost zařazení do běžného

školního kolektivu i do plnohodnotného života. Jde o zcela nová, v

dětské medicínské praxi dosud nepoužívaná technická zařízení,

implantovaná v oblasti hlavy.

Text je bohatě doplněn názornými schématy, tabulkami, barevnými

obrázky a fotografiemi.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.