Daniel Jesenský: Marketingová komunikace v místě prodeje
Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing
Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský
Marketingová komunikace v místě prodeje, Jesenský Daniel
Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing, 2. vydání - Daniel Jesenský
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský
Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing
Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing, 2. vydání - Daniel Jesenský
Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing
Marketingová komunikace v místě prodeje
Marketingová komunikace v místě prodeje
Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský
Marketingová komunikace v místě prodeje - kolektiv, Daniel Jesenský
Marketingová komunikace v místě prodeje
Marketingová komunikace v místě prodeje
Marketingová komunikace v místě prodeje, Jesenský Daniel
Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Jesenský Daniel
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.
Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.
Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje.
V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.
Recenze
Mohlo by vás také zajímat
Učebnice/Odborná literatura Grada Nejlevnější učebnice/Odborná literatura Levné učebnice/Odborná literaturaPodobné Učebnice/Odborná literatura
Nejoblíbenější výrobci
- Učebnice/Odborná literatura Oxford University Press
- Učebnice/Odborná literatura Grada
- Učebnice/Odborná literatura Wolters Kluwer
- Učebnice/Odborná literatura Fraus
- Učebnice/Odborná literatura Klett
- Učebnice/Odborná literatura Lingea
- Učebnice/Odborná literatura INFOA
- Učebnice/Odborná literatura Fortuna
- Učebnice/Odborná literatura STU
- Učebnice/Odborná literatura Ikar
- Učebnice/Odborná literatura PROMETHEUS
- Učebnice/Odborná literatura TRITON
- Učebnice/Odborná literatura LEDA
- Učebnice/Odborná literatura CPress