inSPORTline Brik

TOP 31
inSPORTline Brik

od 798 Kč
Pěnová balanční podložky inSPORTline Brik je všestranným doplňkem pro aerobní a balanční cvičení. To pak přispívá k rozvoji koordinace pohybu a k aktivizaci či posílení stabilizačních svalových partií uložených v hlubších vrstvách, které se jinak velmi obtížně procvičují. Cvičení na pěnové balanční podložce inSPORTline Brik napomáhá odstraňovat stres, svalové napětí a nerovnováhu. Metoda balančního cvičení pomáhá při odstraňování bolestí zad a…
T.S.BOHEMIA a.s.
Doprava zdarma Skladem
Doprava zdarma Skladem
798 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: inSPORTline Brik
Výrobce: INSPORTLINE
Minimální cena: 798 Kč
Maximální cena: 799 Kč
Ušetříte až: 1 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Pěnová balanční podložky inSPORTline Brik je všestranným doplňkem pro aerobní a balanční cvičení. To pak přispívá k rozvoji koordinace pohybu a k aktivizaci či posílení stabilizačních svalových partií uložených v hlubších vrstvách, které se jinak velmi obtížně procvičují. Cvičení na pěnové balanční podložce inSPORTline Brik napomáhá odstraňovat stres, svalové napětí a nerovnováhu. Metoda balančního cvičení pomáhá při odstraňování bolestí zad a kloubů a dochází ke zpevňování postavy. Pěnovou balanční podložku inSPORTline Brik lze rovněž použít k cvičení vleže a k protahování jednotlivých svalových partií. Speciální pěnový materiál výborně drží tvar a rychle se vrací do původního stavu.Technický popis: vyrobeno ze zdravotně nezávadného materiálu rozvíjí koordinaci pohybu posiluje stabilizační svalové partie odstraňuje stres, svalové napětí, nerovnováhu pomáhá při odstraňování bolestí zad a kloubů materiál: TPE (termoplastický elastomer)  rozměr: délka 48 cm x šířka 40 cm x výška 6,2 cm hmotnost: 0,6 kg nosnost: bez omezení vhodné pro aerobní či balanční cvičení  Barva černá. Materiál TPR (termoplastická pryž). Hmotnost 0.60 kg.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.