Jitka Vysekalová: Chování zákazníka
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Publikace: Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky'' - Vysekalová Jitka;kolektiv. Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe. Publikace: Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky'' - Vysekalová Jitka;kolektiv. Publikace zabývající se otázkou chování zákazníků.. Publikace se snaží odhalit tajemství v nejzásadnějšímu tématu marketingu a prodeje a to odpověď na otázku: "Co ovlivňuje chování zákazníků". Publikace vám tedy nabízí odpovědi na otázky jako např.: co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazník k produktu, obalu, značce a cenně zboží, jaké jsou typy spotřebitelů, jak analyzovat nákupní chování, co všechno na zákazníka působí a mnoho dalšího... Kniha je cenným zdrojem informací pro manažery, specialisty i studenty, jelikož zahrnuje nejnovější poznatky jak z tuzemské tak zahraniční praxe.