Lisa Genova: Levá strana světa

Lisa Genova: Levá strana světa

od 34 Kč
Autor : Lisa Genova, Neurovědkyně a autorka bestsellerů Lisa Genova napsala příběh o nezdolné ženě, jež čelí zničující diagnóze. Když se u energické třicátnice po autonehodě projeví traumatická porucha mozku zvaná syndrom opomíjení, zjistí, co je v životě doopravdy podstatné. Sára Nickersonová má jako každá jiná pracující máma co dělat, aby zvládla rodinu, práci i domácnost. Když jednou ráno spěchá do práce a při řízení hledá telefon v tašce, na…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 59 Kč Skladem
65 Kč
Za dopravu 59 Kč Skladem
65 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Lisa Genova: Levá strana světa
Výrobce: JOTA
Minimální cena: 34 Kč
Maximální cena: 338 Kč
Ušetříte až: 304 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Autor : Lisa Genova, Neurovědkyně a autorka bestsellerů Lisa Genova napsala příběh o nezdolné ženě, jež čelí zničující diagnóze. Když se u energické třicátnice po autonehodě projeví traumatická porucha mozku zvaná syndrom opomíjení, zjistí, co je v životě doopravdy podstatné. Sára Nickersonová má jako každá jiná pracující máma co dělat, aby zvládla rodinu, práci i domácnost. Když jednou ráno spěchá do práce a při řízení hledá telefon v tašce, na chvíli se přestane dívat na cestu. Skřípění brzd pak v mžiku zastaví celý její přeplánovaný život. Kvůli poranění mozku ztratí pojem o tom, co má po své levé straně, a musí se znovu naučit vidět svět jako celek. Zjistí přitom i to, jak si všímat lidí a věcí, na kterých v životě záleží nejvíc. Autorka v této působivé, dojemné a úspěšné knize zkoumá, co se může stát, když jsme nuceni změnit vnímání všeho kolem nás. Levá strana světa je nezapomenutelný příběh o nalezení spokojenosti za těch nejtěžších okolností, o tom, jak si všímat detailů, i o tom, jak se starat o to nejdůležitější. Druh sortimentu : Kniha, Levá strana světa, Jazyk : Čeština, Počet stran : 360

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.