Marie Těthalová: Šimonovy pracovní listy 23
ŠPL 23 - Rozvoj slovní zásoby - Marie Těthalová
ŠPL 23 - Rozvoj slovní zásoby - Marie Těthalová
Šimonovy pracovní listy 23 - Marie Těthalová
Šimonovy pracovní listy 23
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Šimonovy pracovní listy : Rozvoj slovní zásoby - 23 - Marie Těthalová (2015, Portál)
Šimonovy pracovní listy 23
Šimonovy pracovní listy 23
Šimonovy pracovní listy 23 - Marie Těthalová
ŠPL 23 - Rozvoj slovní zásoby - Marie Těthalová
Šimonovy pracovní listy 23 - Marie Těthalová
ŠPL 23 - Rozvoj slovní zásoby - Marie Těthalová
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Anotace: Jak podpořit rozvoj slovní zásoby dítěte mezi třetím a šestým rokem věku? Kromě společného čtení a prohlížení knížek je to rozhovor, povídání o tom, co se stalo, co nás čeká, na co se těšíme, co máme rádi. První část pracovních listů je věnovaná podstatným jménům, konkrétně nadřazeným a podřazeným výrazům. Dalším důležitým okruhem jsou přídavná jména. Děti budou poznávat, jaké mají nejrůznější předměty vlastnosti, a budou se je učit správně pojmenovávat. Děti se také seznámí s různými způsoby, jimiž mohou pojmenovat jednu věc. Nepůjde o prostá synonyma, ale o určitý posun významu. Důležitým tématem jsou také slovesa, díky nimž můžeme vyjádřit, kdo co dělá a umí. Součástí komunikační kompetence je též schopnost říci si o to, co potřebujeme, poděkovat druhým za to, co pro nás udělali, pochválit to, co se nám líbí, a též vhodný pozdrav a rozloučení. Závěrečné úkoly se tedy věnují právě těmto výrazům, které otevírají cestu k druhým lidem.
Šimonovy pracovní listy 23 - Rozvoj slovní zásoby
Jak podpořit rozvoj slovní zásoby dítěte mezi třetím a šestým rokem věku? Kromě společného čtení a prohlížení knížek je to rozhovor, povídání o tom, co se stalo, co nás čeká, na co se těšíme, co máme rádi. První část pracovních listů je věnovaná podstatným jménům, konkrétně nadřazeným a podřazeným výrazům. Dalším důležitým okruhem jsou přídavná jména. Děti budou poznávat, jaké mají nejrůznější předměty vlastnosti, a budou se je učit správně pojmenovávat. Děti se také seznámí s různými způsoby, jimiž mohou pojmenovat jednu věc. Nepůjde o prostá synonyma, ale o určitý posun významu. Důležitým tématem jsou také slovesa, díky nimž můžeme vyjádřit, kdo co dělá a umí. Součástí komunikační kompetence je též schopnost říci si o to, co potřebujeme, poděkovat druhým za to, co pro nás udělali, pochválit to, co se nám líbí, a též vhodný pozdrav a rozloučení. Závěrečné úkoly se tedy věnují právě těmto výrazům, které otevírají cestu k druhým lidem.
Marie Těthalová je speciální pedagožka, šéfredaktorka Informatoria 3–8 a autorka Informatoria 3–8 SPECIÁL Na silnici bezpečně. Pracovala ve speciální mateřské škole a ve škole pro děti s poruchami učení a chování.
Recenze
Podobné Učebnice/Odborná literatura
Nejoblíbenější výrobci
- Učebnice/Odborná literatura Oxford University Press
- Učebnice/Odborná literatura Pearson
- Učebnice/Odborná literatura Grada
- Učebnice/Odborná literatura Cambridge University Press
- Učebnice/Odborná literatura Wolters Kluwer
- Učebnice/Odborná literatura Fraus
- Učebnice/Odborná literatura Klett
- Učebnice/Odborná literatura Pan Macmillan
- Učebnice/Odborná literatura Lingea
- Učebnice/Odborná literatura INFOA
- Učebnice/Odborná literatura Karolinum
- Učebnice/Odborná literatura Didaktis
- Učebnice/Odborná literatura Raabe
- Učebnice/Odborná literatura Fortuna