Matador Mp62 Allweather Evo 225/45 R 17 94V celoroční
MATADOR 225/45R17*V MP62 ALL WEAT EVO 94V FRXL
Matador MP62 All Weather Evo 225/45 R17 94 V XL MSF
Matador MP62 All Weather Evo 225/45 R17 94 V
Matador 225/45R17 94V MP62 ALL WEATHER EVO 3PMSF XL (Pneu Matador MP62 ALL WEATHER EVO 225/45-17)
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
MATADOR 225/45 R 17 94V MP62_ALLWEATHER_EVO TL XL M+S 3PMSF FR
Matador MP62 All Weather Evo 225/45 R17 94 V XL MSF
Matador 225/45R17 94V MP62 ALL WEATHER EVO 3PMSF XL (Pneu Matador MP62 ALL WEATHER EVO 225/45-17)
Matador MP62 All Weather Evo 225/45 R17 94 V
MATADOR 225/45R17*V MP62 ALL WEAT EVO 94V FRXL
Matador MP62 ALL WEATHER EVO XL 225/45 R17 V94
225/45R17 94V, Matador, MP62 ALL WEATHER EVO
Matador MP62 All Weather Evo ( 225/45 R17 94V XL EVc )
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Rozměry
Vlastnosti
Popis produktu
**Připravena do jakéhokoliv počasí** * Vylepšená jízdní stabilita v jakémkoliv počasí * Vyšší brzdný výkon a přilnavost * Nižší riziko aquaplaningu Technické detaily Vylepšená jízdní stabilita v jakémkoliv počasí * Díky tuhosti běhounu při průjezdu zatáčkou se pneumatika vyznačuje schopností lépe přenášet síly na vozovku. To zlepšuje handling na suchu. Vyšší brzdný výkon a přilnavost * Optimalizovaný profil dezénu a lamely zajišťují lepší trakci. To vede k lepšímu brzdění a trakci na zasněžených silnicích. Nižší riziko aquaplaningu * Vylepšená schopnost odvádět vodu od pneumatiky snižuje riziko vzniku aquaplaningu. Štítek EU pro značení pneumatik Přilnavost za mokra: * Pneumatiky s vysokou přilnavostí za mokra (třída A nebo B) mají na mokré vozovce kratší brzdnou dráhu, a jsou proto za deště bezpečnější. Stejně jako u palivové účinnosti se nepoužívá třída D a neplánuje se ani používání třídy G. Palivová účinnost: * Pneumatiky se na spotřebě paliva Vašeho vozu podílejí až z 20 %. Pokud tedy chcete dosáhnout nižší spotřeby, měli byste zvolit pneumatiky s vysokou palivovou účinností. Ta s sebou nese také nižší emise CO2. Záleží při tom na valivém odporu, tedy energii ztracené při otáčení pneumatiky. Čím je valivý odpor nižší, tím méně energie se ztrácí a tím nižší je spotřeba paliva i emise CO2. Rozdíl mezi pneumatikou třídy A a pneumatikou třídy G může být až 6 litrů na 1000 km. Hluk odvalující se pneumatiky: * Vnější hlučnost pneumatiky měřená v decibelech. Čím více černých vlnek je na štítku uvedeno, tím je pneumatika hlučnější.