Moleskine: Passion Book

Moleskine: Passion Book

od 687 Kč
Zápisník pro zaznamenávání informací o přečtených knihách.Zápisník s pevnou, ve hřbetu šitou vazbou v kartonových deskách s reliéfním zdobením. Obepíná ho pružná páska proti samovolnému otevírání. Zápisník je vybaven 2 textilními, záložkami, dvojitou vnitřní kapsou, barevnými samolepkami a letákem s historií MOLESKINE. Zápisník je rozdělen do sekcí dle abecedního seznamu se specifickým záznamem o každé, přečtené knize (každá stránka obsahuje…
Helveti.cz
Za dopravu 130 Kč Skladem
711 Kč
Za dopravu 130 Kč Skladem
711 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Moleskine: Passion Book
Výrobce: Moleskine
Minimální cena: 687 Kč
Maximální cena: 889 Kč
Ušetříte až: 202 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Zápisník pro zaznamenávání informací o přečtených knihách.Zápisník s pevnou, ve hřbetu šitou vazbou v kartonových deskách s reliéfním zdobením. Obepíná ho pružná páska proti samovolnému otevírání. Zápisník je vybaven 2 textilními, záložkami, dvojitou vnitřní kapsou, barevnými samolepkami a letákem s historií MOLESKINE. Zápisník je rozdělen do sekcí dle abecedního seznamu se specifickým záznamem o každé, přečtené knize (každá stránka obsahuje prostor pro poznámky, dojmy a citace), obsahuje stránky s informacemi o literárních stylech, oblíbených obalech, literárních událostech i, prázdné strany., Gramáž papíru 70 g/m2, neobsahuje kyseliny.                                                       , ROZMĚR: 13 X 21 CM, 200 LISTŮ, Zápisník je v anglickém jazyce., O ZNAČCE MOLESKINE:, Příběh značky MOLESKINE se začal psát již v 19. století ve Francii, kdy vznikl produkt s velkou tradicí. Zápisníky MOLESKINE si oblíbili významní umělci a myslitelé jako Vincent van, Gogh, Pablo Picasso či Ernest

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.