Osamu Okamura: Město pro každého

Osamu Okamura: Město pro každého

od 422 Kč
Město je fascinující lidský vynález, který se stal domovem pro většinu obyvatel naší planety. Jak ale pochopit něco tak složitého a přitom křehkého, jako je město? Manuál urbanisty začátečníka ti přiblíží, jak tato velká lidská mraveniště fungují, jaké nám poskytují příležitosti, ale hlavně s jakými problémy se dnes potýkají. Městské plánování je strategická hra, ve kterém se každý den učíme, jak žít a jak se respektovat na společném půdorysu.…
Skibi Kids Shop
Za dopravu 60 Kč Skladem
Za dopravu 60 Kč Skladem
595 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Osamu Okamura: Město pro každého
Výrobce: Labyrint
Minimální cena: 422 Kč
Maximální cena: 595 Kč
Ušetříte až: 173 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Město je fascinující lidský vynález, který se stal domovem pro většinu obyvatel naší planety. Jak ale pochopit něco tak složitého a přitom křehkého, jako je město? Manuál urbanisty začátečníka ti přiblíží, jak tato velká lidská mraveniště fungují, jaké nám poskytují příležitosti, ale hlavně s jakými problémy se dnes potýkají. Městské plánování je strategická hra, ve kterém se každý den učíme, jak žít a jak se respektovat na společném půdorysu. Přidej se, protože se hraje především o tvou budoucnost! Autoři pro tuto knihu vytvořili obrovský model papírového města. Unikátní detaily všedního života pak zachytili v ilustracích a na barevných fotografiích. Informace o knize: vázaná 180 stran rozměry: 21×26 cm nakladatelství Labyrint O autorovi: Osamu OKAMURA (1973) Architekt, děkan a učitel Fakulty umění a architektury Technické univerzity v Liberci, předseda Komise Rady hlavního města Prahy pro umění ve veřejném prostoru a člen Komise rozvoje urbanismu, architektury a veřejného prostoru Rady MČ Prahy 7. Od roku 2015 do roku 2019 byl kurátorem finálního výstupu evropského projektu Shared Cities: Creative Momentum, série animovaných filmů a divadelní performance Virtual Ritual. Jako člen správní rady Nadace české architektury absolvoval v roce 2018 studijní pobyt s podporou Fulbright-Masarykova stipendia v Nadaci chicagské architektury, kde se mimo jiné zaměřil na programy pro děti a mládež. V letech 2013–2017 byl programovým ředitelem mezinárodního festivalu a konference pro obyvatelnější města reSITE. V letech 2005–2012 působil jako šéfredaktor architektonického časopisu ERA21, nyní je členem jeho redakční rady. Spolupracoval s Českou televizí na dokumentárním seriálu o současné architektuře ProStory (2011) a s Moravskou galerií v Brně na sérii více než třiceti Architektonických procházek. O ilustrátorech: David BÖHM (1982) Absolvent AVU v Praze. Spolu s Jirkou Frantou formují respektovanou výtvarnou dvojici a vytvářejí performance, instalace a velkoformátové kresby. Samostatnou autorovu tvorbu lze spojovat především s ilustrací a autorskou knihou, za kterou získal řadu nejprestižnějších ocenění jako Magnesia Litera či Nejkrásnější kniha roku. V nakladatelství Labyrint vydal unikátní autorský komiks Ticho hrocha (2009) a je spoluautorem knihy Hlava v hlavě (2013), která získala první ocenění ve všech tuzemských soutěžích. Spolupodílel se na ilustracích a vizuální podobě publikací Průvodce neklidným územím I (2016) nebo Jak se dělá galerie (2016). Böhmova autorská encyklopedie A jako Antarktida (2019) získala Magnesii Literu 2020 a také vyhrála prestižní Německou cenu za literaturu pro mládež. Jiří FRANTA (1978) Kreslením a malováním tráví už dlouho úplně nejvíc času. Kromě toho vytváří také instalace, objekty nebo videa. V nakladatelství Labyrint se jako ilustrátor a autor komiksů podílel na knihách Proč obrazy nepotřebují názvy (2015), která získala ocenění Zlatá stuha a Magnesia Litera, a Průvodce neklidným územím I (2016), jenž byl oceněn jako Nej

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.