Pirelli WINTER 240 Sottozero Serie II 265/45 R18 101V
PIRELLI 265/45R18*V TL W240 SOTTOZERO 2 101V N0
Pirelli WINTER 240 SOTTOZERO SERIE II N0 265/45 R18 V101
Pirelli Winter 240 SottoZero Serie II ( 265/45 R18 101V, N0 )
Pirelli 265/45R18 101V WINTER SOTTOZERO™ SERIE II 3PMSF (Pneu Pirelli WINTER SOTTOZERO™ SERIE II 265/45-18)
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Pirelli Winter 240 SottoZero Serie II ( 265/45 R18 101V, N0 )
265/45R18 101V, Pirelli, WINTER 240 SOTTOZERO SERIE II
Pirelli 265/45R18 101V WINTER SOTTOZERO™ SERIE II 3PMSF (Pneu Pirelli WINTER SOTTOZERO™ SERIE II 265/45-18)
Pirelli WINTER 240 SOTTOZERO SERIE II N0 265/45 R18 V101
PIRELLI 265/45R18*V TL W240 SOTTOZERO 2 101V N0
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Rozměry
Vlastnosti
Popis produktu
Pirelli W240 SnowSport S2 - Tato pneumatika je určená pro sportovní, výkonné vozy a velké cestovní limuzíny, které tak mohou plně využít své síly a ovladatelnosti ze suchých a mokrých vozovek. Přičemž jízdní komfort je srovnatelný s nelepšími letními pneumatikami, bezpečnost je zaručena použitím nových směsí a materiálů nejnovější generace siliky a speciálních prvků. Asymetrický vzorek s odlišnými bloky, který zlepšuje trakci a brzdění i na sněhu. Ultra High Performance styl podélných žlábků a desing ramen odvozený z technologie závodních pneumaitk.Optimální jízdní vlastnosti na sněhu zabezpečují rozdílné geometrie dezénu, ke stabilitě pneumatiky na sněhu i blátě slouží také systém dvojích lamel. Běhoun obsahuje směs siliky druhé generace. Plášť získal velmi dobrá hodnocení v řadě nezávislých testů časopisů. Pneumatiky PirelliHistorie značky Pirelli sahá do roku 1872, když Giovanni Battista Pirelli založil v Miláně první továrnu na výrobu gumových výrobků. Ke konci století rozdělil výrobu na izolované telegrafní dráty, podmořské kabely a v roce 1890 spustil výrobu prvních pneumatik pro bicykly. V roce 1901 představila pneumatiku Ercole, která byla použita pro jedny z prvních automobilů na silnicích. Na začátku 20. století firma rozvíjela své továrny do dalších zemí (Španělsko, Velká Británie, Argentina). Během období mezi válkami vydalo Pirelli sportovní pneumatiku Stella Bianca, která byla ve své době absolutní špičkou, a ve dvacátých letech jezdci jako Nuvolari, Ascari a později Fangio zaznamenali velkolepé rekordní série vítězství s použitím pneumatik Pirelli. V padesátých letech firma představila Cinturato radial-technology, která se zapsala do historie pneumatik. V šedesátých a sedmdesátých letech firma pokračovala v expanzi. V polovině sedmdesátých let přišla na svět nízkoprofilová pneumatika P7 - nejvýznamnější inovace od technologie Cinturato. V osmdesátých letech pokračoval rychlý rozvoj firmy, kdy převzala akcie německé továrny na motocyklové pneumatiky Metzeler a firmy na výrobu kabelů Filergie. Pokračovala náročná reorganizace firemních plánů zaměřených na celosvětovou distribuci ultra-nízkoprofilových pneumatik navržených pro nejprestižnější modely. Na přelomu milénia přišla další revoluce v pneumatikářském oboru. V roce 2000 MIRS™ výrobní procesy pro automatickou výrobu se dostaly do provozu. MIRS™ mini-továrny se rozšířily do Německa, Velké Británie a Spojených států. Společnost patří k výrobcům, kteří vyrábí pneumatiky prakticky pro vše, co má kola včetně pneumatik závodních. Již od svého prvního vítězství v rallye Peking-Paříž roku 1907 Pirelli vyvíjela specifickou řadu závodních pneumatik se skvělými jízdními vlastnostmi. Účastní se např. MS Rally vozů WRC a vyhrály výběrové řízení na výhradního dodavatele pro období 2008 - 2010. Pirelli se také učastnil od roku 1950 Formule 1 s dlouhou přestávkou v letech 1959 - 1980. Během 200 závodů získali celkem 238,5 bodů, 47x Pole Position a 44x se jezdci na pneumatikách Pirelli radovali