Pirelli WINTER 270 SOTTOZERO Serie II 265/35 R19 98 W XL MO
PIRELLI 265/35R19*W TL W270 SOTTOZERO 2 98W XL
Pirelli WINTER 270 SOTTOZERO 2 XL MO 265/35 R19 W98
Pirelli Winter 270 SottoZero s2 265/35 R19 98 W
Pirelli Winter 270 SottoZero Serie II ( 265/35 R19 98W XL, MO )
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Pirelli 265/35R19 98W WINTER SOTTOZERO™ SERIE II 3PMSF XL (Pneu Pirelli WINTER SOTTOZERO™ SERIE II 265/35-19)
Pirelli Winter 270 SottoZero s2 265/35 R19 98 W
265/35R19 98W, Pirelli, WINTER 270 SOTTOZERO SERIE II
Pirelli WINTER 270 SOTTOZERO 2 XL MO 265/35 R19 W98
PIRELLI 265/35R19*W TL W270 SOTTOZERO 2 98W XL
Pirelli Winter 270 SottoZero Serie II ( 265/35 R19 98W XL, MO )
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Rozměry
Vlastnosti
Popis produktu
Pirelli W270 SottoZero 2 - Pirelli představuje řešení pro všechny problémy mobility, se kterými se musí řidič potýkat během zimního období Pneumatika Pirelli Sottozero Serie II byla navržena a vyvinuta především za tím účelem, aby v podzimních a zimních podmínkách poskytovala maximální výkon. Charakteristika SOTTOZERO Serie II: Pneumatika Sottozero Serie II, která vychází přímo z pneumatiky Sottozero W270 a ze špičkových znalostí segmentu U.H.P., byla vyvinuta jako „moderní zimní pneumatika“, která by splnila požadavky koncových uživatelů na výkonnost a bezpečnost, přičemž došlo k přijetí určitých technických diferenciací mezi velikostmi W a H/V, a pneumatika tak vždy nabízí to, co řidiči žádají. 1. Dva bloky: stabilita, kontrola a pravidelné opotřebení vzorku 2. Tři široké drážky: zlepšený vzorek pro hydrodynamickou výkonnost pro maximální bezpečnost při akvaplaningu a během plískanic 3. Interaktivní překládaný profil (Interactive brickwork Siping – IBS): vysoce efektivní geometrie profilu zlepšila přilnavost na všech površích v důsledku „překládaného“ profilu pneumatiky, a to při brzdění / trakci a při průjezdech zatáček Pneumatiky PirelliHistorie značky Pirelli sahá do roku 1872, když Giovanni Battista Pirelli založil v Miláně první továrnu na výrobu gumových výrobků. Ke konci století rozdělil výrobu na izolované telegrafní dráty, podmořské kabely a v roce 1890 spustil výrobu prvních pneumatik pro bicykly. V roce 1901 představila pneumatiku Ercole, která byla použita pro jedny z prvních automobilů na silnicích. Na začátku 20. století firma rozvíjela své továrny do dalších zemí (Španělsko, Velká Británie, Argentina). Během období mezi válkami vydalo Pirelli sportovní pneumatiku Stella Bianca, která byla ve své době absolutní špičkou, a ve dvacátých letech jezdci jako Nuvolari, Ascari a později Fangio zaznamenali velkolepé rekordní série vítězství s použitím pneumatik Pirelli. V padesátých letech firma představila Cinturato radial-technology, která se zapsala do historie pneumatik. V šedesátých a sedmdesátých letech firma pokračovala v expanzi. V polovině sedmdesátých let přišla na svět nízkoprofilová pneumatika P7 - nejvýznamnější inovace od technologie Cinturato. V osmdesátých letech pokračoval rychlý rozvoj firmy, kdy převzala akcie německé továrny na motocyklové pneumatiky Metzeler a firmy na výrobu kabelů Filergie. Pokračovala náročná reorganizace firemních plánů zaměřených na celosvětovou distribuci ultra-nízkoprofilových pneumatik navržených pro nejprestižnější modely. Na přelomu milénia přišla další revoluce v pneumatikářském oboru. V roce 2000 MIRS™ výrobní procesy pro automatickou výrobu se dostaly do provozu. MIRS™ mini-továrny se rozšířily do Německa, Velké Británie a Spojených států. Společnost patří k výrobcům, kteří vyrábí pneumatiky prakticky pro vše, co má kola včetně pneumatik závodních. Již od svého prvního vítězství v rallye Peking-Paříž roku 1907 Pirelli vyvíjela specifickou řadu závodních pneumatik se skvělými jízdními vlas