Versace Eros 30ml

Versace Eros 30ml

od 746 Kč
Versace Eros EdT 30 ml pánská toaletní voda Fougerově - dřevitá vůně uvedena na trh v roce 2013 Láska, vášeň, krása a touha – to jsou klíčové prvky nové pánské vůně Versace. Dokonalost mužského těla propojená s odkazy k antické mytologii a klasickému sochařství reprezentují charakteristické prvky stylu Versace už od jeho samotných počátků. Eros coby bůh lásky s kouzelným lukem a šípy, jež nikdy neminou svůj cíl, má moc nad lidmi a jejich srdci.…
Notino.cz
Za dopravu 69 Kč Skladem
746 Kč
Za dopravu 69 Kč Skladem
746 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Versace Eros 30ml
Výrobce: Versace
Minimální cena: 746 Kč
Maximální cena: 1 910 Kč
Ušetříte až: 1 164 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Vlastnosti

Určení:
Objem: 30 ml
Tester:
Ne

Popis produktu

Versace Eros EdT 30 ml pánská toaletní voda Fougerově - dřevitá vůně uvedena na trh v roce 2013 Láska, vášeň, krása a touha – to jsou klíčové prvky nové pánské vůně Versace. Dokonalost mužského těla propojená s odkazy k antické mytologii a klasickému sochařství reprezentují charakteristické prvky stylu Versace už od jeho samotných počátků. Eros coby bůh lásky s kouzelným lukem a šípy, jež nikdy neminou svůj cíl, má moc nad lidmi a jejich srdci. Versace Eros je novou vůní pro silného, vášnivého a sebevědomého moderního muže. Jedinečná a smyslná aura kolem vašeho těla vydechuje konejšivě mužné aroma. Právě takové jsou hlavní tóny písně lásky, kterou rozehrává triumfující a extravagantní svůdce Eros. Zářivý úvod obstarává intenzivní a chvějivě průzračná svěžest kombinující mátu, kůru italských citrónů a zelené jablko. Návykovou smyslnost orientálně laděného srdce obstarávají fazolky tonka, ambra, květy pelargonie a vanilka. Pikantní mužnou nótu symbolizuje přítomnost vzácných dřevin, jako jsou cedry z pohoří Atlas a z Virginie, doplněné vetiverem a dubovým mechem, které umocňují dojem intenzity a síly. Flakón Eros zaujme na první pohled tyrkysovou barvou v mužně sytém odstínu evokujícím hladinu Středozemního moře pableskující ve slunci. Najdeme v něm ale i odkaz na antické umění a kulturu adaptované do moderního stylu. Složení vůně: Hlava: máta, citrón, jablko Srdce: ambra, pelargónie, vanilka, fazole tonka Základ: dubový mech, vetiver, cedr Versace uvedl na trh vůni pro muže – Eros inspirovanou a hluboce spojenou s řeckou mytologií. Cílem tohoto vydáni je odhalit a uvolnit vášeň a touhu. Vůně byla pojmenována po řeckém bohu lásky a synovi bohyně Afrodity – Eros. Inspirace čerpající ze starověkého Řecka trvá od doby, kdy Gianni Versace zavedl módní impérium a vzal bohyni Medúzu jako symbol značky, aby ozdobila řadu produktů, mezi nimi i nový flakon pánské vůně Eros. Parfém Eros je první v uplynulých pěti letech, který je zaměřen na muže. Touhou Donatella Versace bylo, aby vůně zapadla do konceptu značky Versace a vylíčila tak styl, význam dlouhodobého designu, kvality a popularity. „Eros je skutešné DNA domu Vercase.“ říká Donatello. " Motiv Řecka nás donutil přemýšlet o antickém Řecku, starověku a mytologii, zatím co tyrkysová barva představuje Středozemní moře. To je Versace!" Eros byl vytvořen Aurelien Guicharda z Givaudan a byl vyhlášen svěžím, dřevitým a lehce orientálním parfémem. Vůně obsahuje mátový olej v kombinaci se zeleným jablkem a italským citronem. Teplo zajišťuje tonka smíchána spolu s venezuelským ambroxanem a květem pelargónie. Flakon této nové vůně pro muže Eros je vytvořen ze skla tyrkysové barvy s hlavou Medúzy umístěné na tělě i na jeho vrcholu. Vůně je k dispozici spolu s doprovodnými parfémovými výrobky pro péči o tělo. Tváří této kampaně je Brian Shimansky. Vůně měla premiéru na TFWA 2012 v Cannes. Eros za super cenu. Doprava do 24 hodin zaručena. Versace čerpá inspiraci v řecké mytologii a vytváří parfém Versace Eros zdůr

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.